Διαχείριση Λογαριασμού
With the Account Management Service, you can manage your account through three options:
Request Data Modification
Through this option you can request changes to certain elements of your account that relate to your affiliation with the institution. These changes affect how you appear in the Directory Service and determine your rights for the network services offered.Service Management
This option shows you the services provided to you by NOC, along with the permissions you have for each based on your profile. For some services you have the right to subscribe/unsubscribe, while for others you have the right to configure settings.Change Password
With this option you can change your password.
Frequently Asked Questions
- Άλλαξα πρόσφατα ιδιότητα και θέλω να ενημερώσω τα στοιχεία του λογαριασμού μου (πχ έγινα μέλος ΔΕΠ)
- Διαπίστωσα ότι ένα ή περισσότερα από τα προσωπικά μου στοιχεία τα οποία εμφανίζονται στην υπηρεσία καταλόγου (π.χ. Ονοματεπώνυμο, Ιδιότητα, Τμήμα στο οποίο ανήκω) δεν έχουν καταχωρηθεί σωστά ή έχουν μεταβληθεί. Πώς μπορώ να τα διορθώσω;
- Έχω ξεχάσει το password τι μπορώ να κάνω;
- Πώς μπορώ να αλλάξω το password μου (κωδικός χρήστη);
- Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω τις Υπηρεσίες Κινητού Τηλεφώνου προκειμένου να μπορώ να αλλάζω εύκολα το password μου (κωδικός χρήστη);