Frequently Asked Question
Σε τι είναι απαραίτητα ο Αρ. Πρωτοκόλλου και o Κωδικός Αίτησης (Pin);
Τελευταία Ενημέρωση πριν ένα χρόνο
Το PIN είναι το 8ψήφιο νούμερο που θα χρειαστείτε για την ενεργοποίηση του λογαριασμού σας, εμφανίζονται κατά τη διαδικασία της αίτησης (4ο Βήμα των Οδηγιών Δημιουργίας Λογαριασμού) μαζί με τον αριθμό πρωτοκόλλου και πρέπει να φυλαχθούν (μπορείτε να τυπώσετε τη σελίδα ή να σώσετε ένα PrintScreen). Τα δύο στοιχεία απαιτούνται για την ενεργοποίηση του λογαριασμού σας (μετά την διεκπεραίωση της αίτησής σας) και τη δημιουργία του Password (κωδικός πρόσβασης) του λογαριασμού σας. Για την ενεργοποίηση ανατρέξτε στην επιλογή Ενεργοποίηση Λογαριασμού (μέσω PIN) και εισάγετε τα δύο παραπάνω στοιχεία όπως σας ζητά η εφαρμογή.